Råttpittar

 
Jag låg i soffan alldeles nyss och hör min syrra ropa ute på altanen
- Sune Sune Sune
 
 ¨Jag och  Sune går ut på altanen och där står syrran med en burk pannkaka till Sune.
 
Mina ögon stod som 2  jävla råttpittar...
 
Shit va gott med pannkaka. Jag har ju inte ätit mat sen i Tisdags och jag vart så himla sugen. Det första jag ska äta blir pannkaka,,, ÅÅÅÅÅÅ  VA GOTT. Hoppas jag kan göra det i morgon.
 
Sune älskar nämligen pannkaka.... Helst med strösocker på men det visste inte syrran,  men pannkakan gick i ändå såklart. Slurp.......
 
                                              Tack Tack
 
   
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Fin bild! Haha ååh jag åt pannkakor i går, det gick hem hos hundarna också kan jag säga! ;)

Kraaaaaam

2013-09-05 @ 19:58:41
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0