Sista kvällen i Alanya

 
              Sista kvällen:
 
Den här kvällen vart perfekt (förutom elstopp ) hahaha
 
Vi alla var på benen och mådde fint.
 
Vi tog en promenad på stan för lite shopping innan Sandra skulle tatuera sig !
 
Efter tattoo vart det mer shopping innan vi gick och åt på favvo haket Barcelona
Där vart det biffstek med pepparsås
 
Mysig kväll.
 
När vi hade ätit middag avslutade vi med att hyra elcyklar/scooter i 1 timme. Vi åkte som dårar nere i hamnen Bla. 80 kr för en timme.
 
Kul tills älsklingens el tog slut och vi fick sparka cykeln hem (mindre skoj) hahaha
lite svettigt i 40 graders värme.
 
Lite sura miner ett tag men det löste sig.
 
Sen gick vi hem och packade klart inför hemfärden på morgonkvisten. Lite sorgligt att semestern var slut
 Jag hade önskat att vi hade haft några till kvällar som denna !
 
 
 
 
 
   Älsklingen provade lite roliga outfits
 
 
        På Tattoo
 
 
              Mina fina killar
 
 
      SANDRA
 
 
 
       God Förrätt / Älskar Esmé och Tzatzikin
 
 
        Hela familjen sista kvällen
 
 
                     God Mat
 
 
        Våra elcyklar/ Gick som satan
 
 
      Vattenfall vid hamnen, svårt att se
 
 
      Mycket liv & rörelse och fest i hamnen.
 
 En skojig sista kväll / Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hhahah åååååh vad kul med elcyklar!! Synd att elen tog slut bara! ;)

Kul att se resebilder!

Trevlig helg till dig med!

KRAAAAAAM

Svar: Kraaaaaam
Maria Höglund

2013-09-06 @ 19:06:34
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Annica

Många fina bilder på dagens inlägg. Tack för att jag fick lite smakens idag även om jag i stort sett redan bestämt mig. Kram

Svar: No Probbs, bara skoj
Maria Höglund

2013-09-06 @ 19:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0