Slut som artist.

 
Fattar inte vad det är med mig just nu, jag är super trött
 
Efter lunchen på jobbet fick jag stans mat koma. Så seg så jag kunde ha somnat på skrivbordet.
 
När jag kom hem skulle jag bara sätta mig i soffan, jag lutade mig mot sune och minns inget mer.
Tvärsomnade på rotmos.
Jag vaknade efter 10 min och nu är jag lika trött.
 
Nu är det dags att promenera med Sune och sen middag.
 
I kväll blir det skinksås och tagliatelle med massa sallad.
 
Hoppas på en film under kvällen, vi har 3 st filmer vi inte har sett och dom ska lämnas tillbaka på Fredag.
Kalle kom precis hem och Max är med Vippe & Linus någonstans och busar.
 
                  Laaaaaaater / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag har också varit riktigt trött idag, men jag antar att det går över snart! :)

2013-09-25 @ 17:48:05
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Det är inte roligt att somna till sådär på eftermiddagen, man är typ till och med tröttare när man vaknar! Haha...

God maten lät!

Kraaaaam

2013-09-25 @ 20:02:27
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0