SLUT

 
           Hänt saker i familjen :
 
För er som har följt min blogg länge vet ju att min son Max har varit tillsammans med sin tjej  (f.d.) Sandra i 8 år
 
Dom vart tillsammans när dom var 13 år och nu är dom 21 år.
 
För en vecka sen ville Sandra att det ska vara slut mellan dom, hon vill leva själv.
Jag har en förkrossad och helt knäckt son här hemma som fortfarande inte har förstått att det
inte är DOM längre.
 
Att vara mamma till en sån ledsen son är inte lätt, mitt hjärta blöder och självklart saknar jag också Sandra men hon måste få göra som hon vill med sitt liv och just nu är det de här hon vill.
Sandra har funnits i vår familj i 8 år så allt känns konstigt för oss också och allt Max associerar till har med Sandra att göra.
Ni vet = filmer, musik, maträtter, kort och massa massa minnen..... Usch, jag tycker så synd om honom...
 
Max har flyttat hem tillfälligt och deras Lgh är uppsagd.
 
Här hemma är det lite kaos innan vi får ordning på allt. I helgen ska vi hämta hit lite av Max saker.
Nu gäller det att Max få ha sitt sorg arbete och jag kan bara finnas till så han får prata och gråta.
 
Hans humör går upp & ner och det kommer ta tid.
 
           Nu vet vi  aldrig vad som händer framöver utan det får tiden avgöra
 
 
 
                                                Sandra & Max
 
    Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åååh shit vad jobbigt... Jag får tårar i ögonen, det är ju verkligen någonting. Att det hållt så länge när dem var så unga när dem blev tillsammans men att det tar slut. Det måste ju kännas... Skitsynd :(

Svar: a tack kram
Maria Höglund

2013-09-25 @ 19:50:30
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: Medberoende

Ååååh neeeej vad tråkigt... :( Att det höll så länge också...

Vi pratade om förhållanden på psykologin för ett tag sedan, att det verkligen kan göra ont att bryta upp efter ett långt förhållande för att man byggt upp en identitet tillsammans (som du säger, med musik, mat osv), att sedan helt plötsligt släppa det kan jag inte tänka mig är speciellt enkelt/kul...

Hoppas att allt löser sig så gott det går med tiden!

Kraaaaamar!


Svar: det hoppas jag oxokram
Maria Höglund

2013-09-25 @ 20:00:13
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Anonym

Tråkigt! Nu kom det tårar från min kind,har själv upplevt det när det gäller min son.Han va deppig jag va deppig,tror jag grinade mer än han. Jag saknar hans förra tjej än i dag,men dom är bra kompisar.Hoppas Max kommer att må bättre snart.du har en bra inställning till det hela och det är bra att ni kan prata om allt.Kram på er :)

Svar: Tack gulliga
Maria Höglund

2013-09-25 @ 23:13:03
Postat av: Therese

Åh gud vad hemskt!!! :(
Hoppas han tar sig igenom detta så fort som möjligt...
Kram

Svar: Tack Kram
Maria Höglund

2013-09-25 @ 23:31:03
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Åsa

Verkligen tråkigt - förstår att det blir sorgligt för hela familjen...Kram på er

2013-09-29 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0