Varför bara svart

 
Nu har jag tagit ut alla skor ur skåpet och konstaterar att jag har 8 par svarta stövlar och alla är snarlika
      Varför ?
 
I år ska jag INTE köpa svarta skor/stövlar.
 
Jag har inte använt stövlar på ett bra tag. Det vart mest boots och sneakers  förra vintern.
 
Ang. Höstskor så har jag typ 2 par som jag kan ha som är lite finare och 3 par sneakers
så jag skulle vilja ha ett par sköna kängor/boots till vintern och ett par sköna och varma hoppa i stövlar till hundpromenaderna.
Får notera det på min önskelistan.
 
Sen skulle jag vilja ha en skön vinter jacka också som är enkel och helst i svart som jag kan dra ner över röven för just nu har jag bara en liten finare täckkappa i grå metallic och den ser lite fånig ut att dra på sig på promenader mm.
 
Så en jacka oxo tack...
 
Alla mina sommarskor är undanstoppade så nu är det snyggt i skoskåpet oxo.  
Kram Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hmm, försökte gå in här tidigare i dag, men kom aldrig fram... Nu verkar det fungera i alla fall! :)

Sköönt att ha ordning och reda på kläderna!

KRAAAAMAAAR!


Svar: Jaaaaaa / P & K
Maria Höglund

2013-09-19 @ 19:04:38
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0