What a day.

 
        Hysteriskt dag.....
 
Nu satte jag satte mig  på häcken för första gången i dag (förutom på kontoret) och jag är helt slut i huvudet.
 
Mycket siffror på jobbet men måste ändå ta hjälp av chefen , har massa frågor innan jag kan göra klart.
Fixat i lokalen .
Lite oväntad besök på jobbet som tog lite extra tid.
storhandlade och sen hem
Hjälpt Max med sitt cv och jobbsökningar
Försökt att ringa Boxer till mamma(inne på dag 2) det är alltid hysteriskt med kö, tar tag i det i morgon Torsdag igen.
Vattnat blommorna på uteplatsen, man behöver inte göra det lika ofta längre då många blommor har gett upp och det är kallare ute. Men några droppar fick dom som fortfarande lever kvar.
 
Nu ska jag gå igenom lite post och  betala en räkning sen ska jag lägga mig raklång och blunda 10 minuter.
 
                 Kram på er / Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0