1000 saker

 
Jag har typ 1000 saker på gång just nu och det brinner i hjärnan.
 Nyss fick jag  veta att M&S Flytt blir nog i påskhelgen och dom vill ha hjälp av mig.
Min kalender e fullsmockad en månad framåt men det är väl bara att gilla läget
Får vila sen.
Ska bli skoj att hjälpa dom att komma på plats såklart.
 
Jobbet gick bra idag men det är samma sak där, full rulle.
Dagen bara sprang förbi.
 
Vi firade min kollega Kattis som fyller år idag. Tyvärr så kan jag inte importera bilder från iphone till datan just nu så bilden kommer sen på firandet.
Men hemskt mycket grattis igen till goa Kattis. 
Hipp Hipp Hurra


 
I morgon jobbar jag lite hemifrån sen ska jag till MVC, dr och jag måste även förbi Tyresö C
Sen har jag en lång to do list här hemma.
 
På Fredag åker vi konferens kryssning med jobbet över dagen. 7.45-19.15 tror jag det var !
Ska bli skoj.
 
I morgon måste jag få tag på ett bra sko inlägg som jag kan lägga i skor, för jag vill kunna ha andra skor än mina nike air på båten.
 
 Ja Ja skittrist utan bilder i ett inlägg men just nu går det ju inte som sagt
 
  Tjao
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0