Designen

 
                      Hallå
 
Sitter vid datan som en nörd.
Försöker fixa min jobb mail. Det där med deras inställningar är inte min grej. KAN INTE...
 
Sen skickar jag planering till ungdomarna ang. en skärgårds resa vi ska göra i Maj.
Kan inte sluta jobba hahaha.
tänker jobb hela tiden.
Fast jag har ändå så tråkigt ,  har inget annat för mig just nu.
 
Försöker oxo hitta idéer för att ändra min blogg designe litegrann, kanske lite andra färger och nya ordspråk
 
Killen ska jobba i morgon trots röd dag så vi gör inget speciellt tillsammans  idag..
 
Jag längtar tills jag får träffa Max i morgon..... Min älskling
 
   Önskar er en fin kväll / Nu ska jag ta sune innan fyrverkerierna smäller av.
 
 
                   Love Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åååhh den första presenten jag köpte till Johan var just det där ordspråket på ett örngott. Så himla fint ;)

Svar: aha Kram tjejen
Maria Höglund

2014-04-30 @ 20:06:15
URL: http://unaangelita.se
Postat av: Henrik Olsson

Designtips har jag tyvärr inga! :/

Men ha en trevlig kväll - och försök att inte vara för nyfiken ;)

Svar: hahaha svårt
Maria Höglund

2014-04-30 @ 20:46:15
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0