Drabbad


                                                    Usch 
 
        Jag tror ärligt gud pissar på mig. Det är alltid något med mig
 
I Torsdag var jag helt slut efter allt som varit sista tiden så jag gjorde absolut ingenting, bara slappa
Jag kände verkligen att nu är det mesta klart, jag såg ljuset i Tunneln. Kände mig glad för Max & Sandras skull
Glad för att jobb flytten var klar (nästan) och GLAD för att jag skulle vara ledig 4 dagar och det skulle vara SOL..
Snart är min resa mm.
 
Ja allt föll på plats liksom. Jag slappnade väl av för mycket och mådde bra för en sekund.
 
   Men vad händer då.
 
Jag vaknar upp på Långfredagen med halsont och kände mig helt däckad.
Tog det chill och kolla tv & film och gladdes åt att vädret var grått hela fredagen, kände egentligen ingen stress
I dag däremot när jag vakna så var jag tok förkyld. Ni vet sådär glansig i ögonen och snorig och killig i halsen.
Jag krigade mig till påsk frullen hos barnens Farmor & Farfar .. Ville inte missa det men när jag kom hem var det bara att gå och lägga sig.
 
Usch va jag mår.
Jag började gråta i dag för jag blir så jävla störd över att jag alltid drabbas av någon jävla skit.
Hade velat sitta i solen på plätten med en kall öl och känna alla grilldofter men istället ligger jag i sovrummet och lyssnar på Spotify med Sune .
 
Ni fick ett jävla gnäll inlägg , sorry
Hoppas ni har det skönt och njuter i solen.
 
  Puss Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh fy stackare :((((
Hoppas du mår bättre snart iaf, krya på dig.
Kramis

2014-04-19 @ 16:25:25
URL: http://Unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0