Fix

I dag har älsklingen hjälp mig att borra upp lite saker, han slutade tidigt så jag gjorde en to do list
 
Han handlade 
Satt upp en hylla i köket
Satt upp min hundskylt på staketet
Han ska fixa 2 lampor
 
I morgon lovade han att putsa alla mina fönster oxo
Happy girl
 
                         Jag själv är slut som artist ❤️
 

Så här mycket har jag jämt på mina bänkar
Köpte en hylla för avlastning så jag kan frigöra en arbetsplats i köket 
 

                                 Före 
      Då hade jag en hylla gör micron
 

                                              Efter 
 Här får Kalles protein och träning saker stå & kaffe och smoothie maskinen stå
 

   Så skönt med en fri arbetsyta i köket 
 
        Tack snälla darling
 
Nu ska jag gå igenom hallen för att ta bort Max och Sandras alla skor och jackor , 
 
     Ha det finast/ trevlig fredag 💋💋

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vilken gentleman som är så snäll och fixar!
Fint det blev efteråt!

Kraam!

Svar: Tack
Maria Höglund

2014-04-11 @ 19:40:02
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0