Hej

 
 Nu tar jag helg
Hade lite planer för helgen men den vart ändrad
Men i kväll är det ju Valborg ?
 
Valborg ? Asså  ärligt....
 
Jag kan förstå om man tycker det e kul att gå till elden om man är under 10 år men annars fattar jag inte denna dag ??
 
Bästa är ju i morgon, en röd dag på Torsdag, arbetarens dag...
 
Jag kommer få ett helvete i kväll (eller Sune)  ca 21.15
Då ska dom nämligen fyra av massa fyrverkerier raketer här uppe då.. Usch, stackars Sune
 
Jag hann massa på jobbet idag / Nice.
Känns bra så här innan helg och semester.
I morgon ska jag hem till Max & Sandra (MYSIGT)
 
  
 
                      Det är ju som en Fredag i dag.......
 
                                      Love Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Haha hääärligt citat! ;)
Stackars Sune ikväll! Hoppas det går fort!


Svar: A det hoppas jag med Bamse kram
Maria Höglund

2014-04-30 @ 18:53:23
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0