Hej

 
18.57 och jag är klar för kvällen/dagen tror jag
 
Syrran hämtade nyss sune
Jag har aldrig varit så avis på någon pga. av en lång promenad.
Skönt att Sune får promenera med syrran... Hurtig syster
 
Min fot har känts bättre i 4 dagar pga. att jag legat still men i dag är den på ruta 1 igen.
Jag måste boka en röntgen nu, vill ha det dokumenterat.
Kanske ska göra det på Torsdag.
 
Annars har jag jobbat, känner att alla papper har kommit efter pga. av flytten men jag ska ta igen det nästa vecka.
Måste få lite ordning & reda runt omkring först.
 
Finns en lång To Do list på jobbet som ska fixas i morgon ,  men i morgon kommer 2 av mina kollegor in och hjälper mig litegrann.
 
Jag har jobbat lite hemma nu på kvällskvisten och nyss åt vi Korv & makaroner till middag
 
Jag har ingen bild att bjuda på just nu men ville skriva några rader
 
     Laaaaater / Ia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0