Hit & Dit

 
              Hola
 
Satte mig precis. Jag har fart hit & dit idag.
 
Först var jag hos dr på VC. Han envisades med att jag absolut har hälsporre och allt han säger är exakta mina symtomer
Så jag är helt med honom såklart ,  det är det jag trott hela tiden men jag önskar väl att det skulle vara något annat så jag kan få en behandling snabbt,  men det e kört.
Måste läka av dig själv. Blir inte roligare än så här.
 
Fick en annan medicin, men kom inte ihåg namnet nu...
 
Sen åkte jag in till Globen och mötte Kia, vi hade ett jobb möte sen åt vi en lunch . Tack...
 
Vi satt och prata jobb ett tag, måste ske lite ändringar på jobbet och vi pratade lite sommar planering mm.
Mycket nytt just nu men vi vill ha en positiv och rolig start på nya FT.
 
Efter Globen följde jag med Kia på ett ärende och sen åkte jag från Gullmars till jobbet där jag mötte upp Kattis och kollade läget och diskuterade lite saker med henne.
Kattis hade varit jätteduktig idag ..
 
Vidare hem till Sune ,  sen var jag och Kalle i centrum och handlade lite, när vi kom hem tog vi en timme tillsammans på plätten. Det vart lite prat om skolan Bla.
 
Vattnat gräset nu på kvällen och nyss åt jag rester från gårdagen.
 
      Inga bilder tyvärr men lite om dagen / Love Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0