Jobb snack

I går flyttade vi i 14 timmar
när jag lämnade jobbet vid 21 tiden igår så hade jag sån smärta i båda fötterna
Kändes som jag gick på öppna sår 

Hahaha
Halta Lotta 

Jag hade jätte svårt att somna i går
Mycket tankar och uppe i varv
Tror jag  somna runt 01 och klockan ringde så fint kl 06
Trött tjej 

Nu sitter jag och väntar på fyndet
Det är en loppis som hämtar saker man skänker gratis ! 
Vi har väl ett halvt rum vi ger bort
Sen ska jag till riksäpplet

Kl 15 ska jag hem för att möta en kille som kommer från Dalarna och ska hämta Max och Sandras soffa

Ja ja , ha en fin onsdag 


   Utsikt från mitt nya kontor




   Bild från igår innan alla möbler kom på plats 

    ❤️   Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jag tror jag missat nåt, vart flyttar ni? :)

Kraaam

2014-04-16 @ 19:09:07
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0