Jobbig natt

Någonting har mullrat hos mamma
Blåsten, något i huset eller åska 

Sune är ju totalt livrädd för åska och smällare så detta ljud gjorde honom stressad och orolig
Han sprang omkring hela kvällen och natten och var helt stirrig 
Det slutade med att jag fick koppla honom runt 00 tiden och lägga honom fast vid min sida av soffan
Sammanlagt har jag sovit ca 3 timmar i natt 

     En stressad hund i koppel 

 Nu har jag packat och duschat och ska lämna Flen kl 14,30 
Mamma är och handlar och jag chillar med hundarna 

    Vi kommer sakna mamma och Ludde 
    Och jag tror Ludde kommer sakna Sune 

      Laaaaater  Maria 


Kommentarer
Postat av: ida

Min hund springer alltid under min säng när det börjar låta lite för mycket t.o.m. om grannarna tappar något på golvet. Hon är väldigt känslig för ljud :/

Svar: Det e verkligen jobbigt ❤️
Maria Höglund

2014-04-09 @ 18:21:01
URL: http://bakrecepten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0