Kontrakt check

I dag klockan 14 skrev Max och Sandra kontraktet
Äntligen 

Dom fick ett par nycklar till lägenheten idag och inflyttning på måndag morgon 
Han som bor där nu städar för fullt och han kör bort sitt sista lass i morgon kväll

Jag har packat lite idag 
All mat/ torr varor hygien mm och alla deras skor och jackor i hallen 

Nu orkar jag inte mer idag då jag började med allt 7 i morse
Men jag har hunnit en del

Städat altan
Ställt ut alla ute möbler / grill
Handlat 2 ggr
Krattat och rensat rabatter
Älsklingen fixade en hylla ute på staketet 
Bild kommer sen
Packat 
Lagat mat

Nu ska jag duscha och ta det chill 


   Lite av deras packning 
   I morgon ska källaren fixas när vi hämtar upp deras saker 

    Ha en toppen kväll 
❤️❤️❤️ Maria 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja ska bli jätteskoj! Vi åker 26/7 så det är ett tag kvar man får längta :)

2014-04-12 @ 18:04:50
URL: http://Unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0