Projekt

I dag har jag pulat hemma, packat till mamma , jag fattar inte varför det jämt verkar som jag ska vara borta i 3 veckor
Får så mycket packning jämt 

Kläder för 3 dagar , mammas saker 
Lakan ( vill alltid ha mina när jag åker bort) hundsaker, hygien prylar, laddare, bok , pyjamas och mediciner bl.a., 
Ja ja 
Mamma skrattar jämt när jag kommer som
En pack åsna 

Sen var jag på ÖB 
Handlade hygien prylar, taco såser, tvättställning , tvättmedel och sköljmedel och dental stix till Sune mm,
 
  Skitbra ställning, min gamla var rostig och ranglig
Typ ihopsatt med stripes ! 


Nu ska jag handla och förbereda lite för barnen i veckan 
Jag vill ha ordning innan jag åker och lista till barnen eftersom jag är ett kontroll freak 💜💜💜💜

             Kram Maria 



Kommentarer
Postat av: Therese

Haha jag är likadan! Tar inte med mig lakan men egen kudde är alltid med och egen handduk!!! Fan vad sjuk man är egentligen men jag sover typ bara med min egna kudde :)

Svar: M jag me
Min doft
Maria Höglund

2014-04-06 @ 19:33:03
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0