Utslagen

Vaknade i morse och var helt sänkt
Kunde knappt resa mig
Feber, ont i hela kroppen och sån halsont ända ner i bröstet och öron värk.
Helt veck.
Trodde inte det kunde bli mycket värre än i går kväll.
 
Jag försökte ta mig upp ur sängen men orkade inte.
Loggade in på FB och vart skit deppig.
Alla har det så mysigt i påsk helgen med värme och sol.
Grannarna skrattar och grillar.
Älsklingen kom in i rummet och frågade hur det var och då började jag stor tjura igen. Ja jag vet men jag är fan
helt förstörd för att detta skedde just denna ledighet.
 
    
 
 Nu har jag fått i mig lite soppa och sitter upp i sängen med datan i knät
 
 Ville bara göra ett tycka synd om mig inlägg
och så måste jag fixa
2 bankärenden och 2 mail jag måste få iväg i kväll, sen natt natt
 
  På återseende.......
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Stackare:(
Hoppas du blir bättre snart!
Stor kram

Svar: Tack
Maria Höglund

2014-04-20 @ 21:53:29
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Inte kul att höra att du mår så :( du måste va rädd om dig Kram och hoppas du snart mår bättre

2014-04-20 @ 22:11:28
Postat av: Medberoende

Neeej vad tråkigt.. Hoppas det är bättre nu!
Kraaa

Svar: Tack / Lite
Maria Höglund

2014-04-22 @ 18:45:47
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0