Bra dag

 
I dag har jag haft en bra dag, Men inte fått så mycket gjort på jobbet som jag brukar för jag var i Haninge C på lite ärenden.
Och dagen sprang iväg. köer överallt.. Kanske pga. Löning ?
 
Jag har Bla. varit med denna underbara lilla tjej som börjar bli en stor tjej.
Jag har känt Thea sen hon var liten.
 
  
Jag hjälpte henne med lite shopping när jag ändå skulle upp till C.
 Mycket trevligt att få hänga  med henne.
Jag älskar hennes stil, skön och layback tjej.
 
Efter jobbet vart det ju direkt hem till Blackie och jag hade turen att få sällis på em. promenaden av
Inger & Alice som tittade över till BB
 
Vi var på ängen och hundgården.
 
Där träffade vi vår grannes hund Fridolf och en annan skällig hund.
 
Trevligt.
 
Dom nosade lite på varann innan vi gick hem och åt lite mellis.
 Mysigt att få gagga lite med Inkan.
 
    Älsklingen jobbar över och Kalle tränar så jag är ensam här hemma just nu (tyst)
 
                        Love Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0