Hund date


Jag saknar någon som har en hund som Sune kan leka med 

Alltså en hund kompis
Finns inte så många här i området som släpper sina hundar

Häromdagen så mötte jag en tjej som hade en jätte rottis
Han var en riktigt snygg bjässe
Ryggen är typ en halv meter bred och kort och fin som en äkta ska se ut , 

Sune och han visade intresse för varann direkt och dom ville busa  och båda viftade på svansen 😄

Då frågde jag tjejen om vi kunde byta nummer och ses vid hundgården någon dag
Sagt och gjort så sågs vi i går kväll. 




      Här väntar vi på dom

När dom kommer är dom super glada men Sune är inte jätteintresserad utan nosar runt lite på egen hand

 Dom är väl tillsammans i ca 10 min utan några helst problem men sen smäller det bara, 
Rottisen hoppar upp på Sune och biter tag i Sunes nacke 
Inte så hårt dock, 
Vi försöker sära på dom, 
Det låter och ser illa ut 
Sune har aldrig varit i slagsmål så han blir ju arg såklart men ändå lite chockad 

Jag blir lite rädd när jag märker att tjejen inte får stopp på rottisen så jag tar mitt skinn koppel och rappar till rottisen i ansiktet
Han blir helt förvånad och backar faktiskt så vi får kontroll på läget

Jag bad om ursäkt till tjejen att jag rappa till , men det var det ända sättet

Hon förstod såklart

Sune ställde sig bakom mig och var väldigt reserverad efter händelsen ,
Vi kopplade hundarna och stod och prata en stund innan vi skiljdes 

Jättetråkigt  😒😒
Vi sa att vi kanske skulle pröva igen 

Först tänkte jag att dom skulle få lösa bråket själva men när jag såg hur lite Sune hade chans vikt mässigt så var jag tvungen att skydda min flock 
Gör allt för att skydda Sune 💜💜

      Kram Maria 




Kommentarer
Postat av: Therese

Usch vad otäckt! Gillar inte rottisar tycker många
Är så oberäkneliga.. Tur att du kunde stoppa dem.
Ja räkningar är ett ont måste tyvärr. Alla vill bara ha pengar från en haha
Kram

Svar: Jag gillar rottisen men dom e ju så jävla starka

Men däremot gillar jag inte blandning med rottis för där kan de slå fel! 💜💜💜💜
Maria Höglund

2014-08-25 @ 16:46:27
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Usch vad otäckt!
När Ville blev påhoppad av en annan tax i juni syntes inget sår, men det var efter det (några dagar/veckor senare) som han fick en var-böld i nacken och behövde operera dit ett tillfälligt dränage. Så håll koll på om Sune kanske får sånt! Jag har ingen aning om det är vanligt osv, men ville bara säga det! :)
kraaaaamar!

Svar: Tack gulliga
Det kommer jag ihåg
Maria Höglund

2014-08-26 @ 18:16:41
URL: http://Medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0