Inger

 
I dag har jag hunnit massor, jag har  hunnit med att fira Inger som fyllde år i Måndags.
Jag var först på ett möte, sen mötte jag Inger för en lunch date. God Mat och lite snack.
Vi köpte ett presentkort till henne på nagelsalongen i BB.
Innan hon körde mig till jobbet så frågade jag om vi inte kunde ta en sväng till Rusta där det vart lite smått & gott.
Sen FT
 
Väl hemma vart det byte av gardiner och fönsterputsning av
 rum, fortsättning följer på Fredag, Då ska jag ta vardagsrummet och Kalles rum.
 
 Nu ska jag få något i magen innan jag ska mysa med grabbarna.
 
            
 
  
                  Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så sant som det var sagt och så väl det stämmer ;)

2014-08-23 @ 02:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0