Kräftor & mys

I går kom ju mamma och Emelie
Jag har ju bara hört massa gott om Emelie från mamma men hon var verkligen lika gullig och skön som mamma beskrivit!

Jag var ju skit dålig i går men jag proppade i mig massa piller och några öl/ champagne/cider så jag orkade fram till 23,30 
Vi hade jätte trevligt
Vi åt kräftor, bröd, ost & kex mm

Satt och prata och skratta
Vi var min familj (5st) syrrans familj (3st) och mamma & Emelie 

 Tog inte så mycket bilder eftersom min telefon spelade musik













           ❌0❌0 Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

åååh vad goott med kräftor! Speciellt med stort och trevligt sällskap!
Den svartvita bilden var verkligen jätteefin!!
Kraaamar

Svar: Tack
Maria Höglund

2014-08-05 @ 16:55:48
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0