Ryck

I går städade jag min stora garderob, sen vart det hallen och linne skåpet

Ni vet när allt ligger länge i ett skåp så börjar det lukta instängt ! 

jag tog mycket från linne skåpet och sköljde upp i sköljmedel och vek in fint så nu är linneskåpet fint, 

Jag hittade även ett par köks gardiner som jag tänkte ha i köket som går i grönt . vinrött och vitt
Lite höstfärger. 

Nu måste jag bara hitta en matchande matta till köket
Får bli ett besök till rusta i veckan . 

Nä nu ska jag ut med Sune och sen jobb
Kram Maria 💜💜💜


Kommentarer
Postat av: S

Haha tänk att jag tänkte att du aldrig kommer hålla dig till helgen med att börja fixa ;) när jag läste ditt föregående inlägg alltså 😊 kram!

Svar: Näää
Får jag tanken så kör jag
Helt plötsligt så har jag massa projekt
Kram
Maria Höglund

2014-08-19 @ 09:48:30
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Flitigt av dig! :)

2014-08-19 @ 18:47:04
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0