Ut med det lila

Jag vart hämtad på jobbet kl 17 , då åkte jag direkt hem och putsade mina fönster i kök och sovrum, 
Jag bytte köksgardiner
Jag är trött på lila i köket
Jag tog bort den lila vita trasmattan och bytte till en liten svart och sen vart det en ny vit glittrig ljusstake på köks bordet 
Lite ombyte förnöjer

         FÖRE




           EFTER


    Bytte till dessa gardiner

    Lilla nya mattan


      Glittriga staken 👍
 Älskar hösten när man får börja tända ljus igen
( jag vet) det är inte höst riktigt än! 

    Puss & kram 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh ditt förra kök matchade ju din blogg: svart och lila! Lite kul, hihi :D Men det blev riktigt snyggt nu också, den lilla ljushållaren var så mysig!

Kramar

Svar: Tack gumman 💜💜💜
Maria Höglund

2014-08-20 @ 21:04:34
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0