Bilder från julafton


 
    Mamma rullar sina goda köttbullar 




    Min första egen gjorda Janssons 










  Vi hade  skoj hela julafton så jag glömde ta kort på julklapparna, julklappspelet och Max & Sandra 

Jag fick massa fint 
Bla. 
En ny dammsugare veckan innan
Min favvo Chanel parfym
Smycken ( mycket)
One piece 
Mys tofflor
Fint halsband
Handväska 
Bio biljetter
Vin
Köks kniv
Massage
Kofta
Doftvaxer 
Presentkort
Presentpåse ( från jobb) 
mm mm

Jag har tydligen varit en snäll tjej i år
👍😀😀😀

   Julklappspelet var kvällens höjdare med typ asgarv 😀😀

    // IA 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad du måste varit snäll i år :)
Massa fina grejer men det är du definitivt värd! 💕

Svar: Tack gums ❤️
Maria Höglund

2014-12-27 @ 21:54:43
URL: http://unaangelita.se
Postat av: Medberoende

Härliga julbilder! Och fina julklappar!

Hoppas allt är bra!
Kraaamar

Svar: Allt e ok
Bara dödstrött 👍❤️❤️
Maria Höglund

2014-12-28 @ 18:12:18
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0