En bra julklapp med omtanke

 
Rondal McDonald Hus ger svårt sjuka barn möjlighet att bo tillsammans med hela sin familj när de behöver behandlas på sjukhus långt hemifrån. Tryggheten i att vara nära familjen bidrar till att barnet tillfrisknar och underlättar vardagen för familjer som befinner sig i en mycket utsatt situation. En trygg miljö gör att hela familjen kan vila och hämta kraft för att klara av tuffa behandlingar och undersökningar. De får, trots sin svåra sjukdom, uppleva ett mer normalt liv nära sin egen familj.
 
Pengarna går till R M hus......
 
  Nu har jag beställt ett armband till mig och ett till min svärdotter i Julklapp
(hoppas hon inte läser detta nu)
 
//  Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Fina armband, med ett bra budskap bakom

Hoppas allt är bra!

Kraaamaaar

2014-12-02 @ 20:31:07
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Viktigt arbete!!

Sv: Hon var en vovve som åldrats med värdighet, och nådde slutet av den väg som skulle vara behaglig.

Hon blev allt snabbare sämre i slutet, och jag ville inte att hon skulle lida i onödan för min skull.

2014-12-02 @ 22:00:30
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0