Jobb snack

Nu kom jag precis hem efter en bra dag på jobbet ( ganska bra)
Några på jobbet mådde lite dåligt och det vart några pratstunder i dag men jag tror att jag kunde muntra upp dom lite och finnas till hands 
Jag vill verkligen inte att dom jag tycker om ska vara ledsna ❤️

Har mycket små fix nu på jobbet innan julledigheten 

Att göra: 
Lite planering för VT 15
Jag vill göra klart november högen till redovisnings tjejen och mitt mål är att det ska vara klart och skickas nästa torsdag senast ,
Sortera papper
Hela lokalen ska städas
Det ska fixas med julklappar och matpåsar   till ungdomar 
Det ska flyttas lite bord i lokalen 
Och sen ska det hinnas med lite roligt också
På torsdag blir det fika/ glögg
Nästa vecka blir det julmarknad på onsdag och personalfest på fredag 
Och mitt år avslutas på måndag den 22/12 med julbord för ungdomar 
( nästan) jag kommer självklart ha jouren under jul/ nyår och finnas på telefonen och jag kommer åka in lite på jobbet i mellandagarna 
Men annars längtar jag otroligt mycket efter lite långledigt 🍴🌲🎁

    Hörs senare // love IA 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0