Nacka

I dag har vi varit hos G&J i Nacka 
Vi åt god lunch och hade en trevlig stund
 

Vi åkte bil dit och sen skulle killarna på bio så jag och hundarna tog bussen hem  




      Dit





       Resan gick bra hem TILLS ...,,

Tills vi kom till BB centrum
Precis när jag kommer till centrum så smäller dom av massa smatter band så Sune sliter sig av skräck 
Han söker skydd och det första han ser är en dörr som är öppen till En turk affär  i centrum 
Han springer in i affären, turkarna där inne blir hysteriska 
Jag efter honom med sessan , in i affären för att få tag i honom
Samtidigt kommer en amstaff så sessan drar åt ena hållet och jag jagar Sune åt andra hållet

När jag väl får ut honom så springer han in mot nästa stora entré mot Pressbyrån 

Herregud tänkte jag !!

Hur fan ska jag få tag i honom ?

Men det gick bra !

Det är nämligen så att när det smäller är Sune panik Slagen och okontaktbar 
Det är som att prata med en vägg

Jag är så jävla trött på att det händer något varje gång man går ut
Här skjuts det raketer och smällare från den 20/12-10/1 typ 
Nästan 3 veckors helvete 

Ja ja 
Väl hemma var jag plaskplöt av stress och ledsen för Sunes skull såklart 
Önskar jag hade en soft air Gun så jag kunde skjuta alla jävla idioter typ i benet eller något 
Smaka på samma medicin 😒😒

     // Love Maria 💜

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Usch , jag får rysningar... Vilka jävla idioter det finns!

2014-12-31 @ 19:48:58
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0