Rapport 23.16

Direkt rapport från wc 23.16
Här har vi suttit sen 15.00 idag. Helvetet började redan vid 10.00 men sen 18 så har det eskalerat och vid 20 tiden vart det olidligt.
Dom har typ bombat i 4 timmar snart
Tv:n står på högsta, Radion i köket står på högt, Kalle har haft en tjej här sen 18 och de har haft högt på sin tv´ och jag har jättehög musik i badrummet där vi hänger
Jag har fått ut Sune med tvång 2 ggr sen 9. sen har han kissat på sig av rädsla såklart oxo.
Jag tycker inte det här är minsta roligt men vad gör man inte för min Blackie
Sessan är cool men hon blir såklart också  lite stressad pga. av att allt är så konstigt.
Hon överlever nog... duktiga tjej
 
Nu är kl. 23.26 i skrivandes stund. Om 34 min brakar helvetet ut och jag hoppas att det är över till 01.30 så hundarna kan rastas och att vi kan få gå och  sova.
 
Jag vill tacka alla på FB och Instagram för alla era nyårs bilder, då har jag i alla fall haft saker att titta på under mina timmar på toan.
Massa kramar till er
 
                       Love Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0