Lugn kväll och lite ditt&datt

Kalle kollar serier i sitt rum och jag ligger i soffan och kollar Breaking bad
Max & Sandra är i stan, först var dom på Kamarina och åt en mysig middag innan dom träffade kompisarna på 12 Stockholm för minigolf/Olerys
 
  Max hade sina nya svarta G-Star jeans när han gick.
   Skit fin
 
Breaking Bad är så spännande men ändå så frustrerande så det springer i benen på mig HAHAHA
 
Jag har små fixat här hemma idag och Sandra har storstädade deras rum/ fint
Max köpte ju en ny väska till Sandra, en DKNY väska för 1850 kr och det bästa med det var att jag fick ärva Sandras relativt andra nya väska som hon hade fram tills idag, en svart snygg väska. Jag är ju väsktokig så det var skoj att byta ett tag.
 
Ja Ja nu ska jag mysa vidare, i morgon ska jag fixa allt jag skulle gjort idag....så det blir en Söndag  på byn
 
        Lev väl och god natt / Ia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja Johan är så jäkla duktig på mat.
Modig och vågar laga nya rätter o prova sig fram. Jag tycker det är skoj då jag tröttnat lite på samma mat hela tiden.
Jadå värken slapp jag igår kväll :)
Tabletterna har nog gjort sitt nu. Är bara öm men ingen riktig värk tack o lov!
Ha en härlig söndag. Kram

2014-02-02 @ 10:47:38
URL: http://Nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0