Rosa

           
                Jag är långtifrån en rosa tjej
 
Men nu har jag fler och fler detaljer i köket som är rosa/lila
 
I dag köpte jag nya underlägg till bordet och en ny burk att stoppa alla vispar och slevar i.
Så nu går köket i lila & rosa
 
 
                         Bilden visar inte riktigt den snygga rosa färgen
 
 
                                     Lite färg i köket piggar upp
 
Jag var på Jysk med syrran nu på kvällen, jag tänkte hjälpa henne och bära hem en spegel men den vägde 15 kg så jag orkade inte så vi får köra hem den på Fredag när vi har bil.
Självklart kom jag hem med lite egna prylar. Allt under 70 kr
 
                       Puss & Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Ett kök heeeelt i min smaaaak haha! Såååå fint med rosa! :)

2014-02-17 @ 15:46:13
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0