Skidvecka

 
I morgon bitti klockan 5 ska jag gå upp (tidigt) för att få iväg Kalle på hans skidresa till Romme.
Spännande för honom. Jag har köpt lite gott gott han kan ha på bussen, tror bussresan tar ca 2.1/2 timme
 
På Torsdag och Fredag åker våra ungdomar på FT till Flottsbro och åker skidor.
Jag håller mig på kontoret dessa dagar då jag är allergisk mot backar, kyla och skidor HAHAHA
 
I dag har jag fått massa gjort :
Jag var på Torvalla och sa upp Kalles gymkort, han vill börja på Najaden med biffarna istället (Vippe & vira)
Jag var på jobbet för jag hade glömt en räkning där men självklart fastnade jag där ett tag med papper, köket och pulande innan jag gick till Haninge C.
Där betalade jag räkningar, var på Hemtex. KappAhl och din sko innan ja åkte hem....
Skönt att skrota runt lite själv faktiskt.
 
                                En bra söndag
 
I kväll ska jag sova i Kalles rum för alla grabbar ska sitta i vardagsrummet och kolla super Bowl ,
Det börjar kl 23.00-08.00
         Årets sporthändelse tycker killarna.
 
               
 
         Go kväll / Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Åååh Romme! Jag var där i sexan med skolan och åkte skidor första gången i mitt liv hahaha!

Kraaaam

Svar: hur gick det da ???? Bamsekram Tack för kommentaren om skorna
Maria Höglund

2014-02-02 @ 18:23:54
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Medberoende

Hahahhaa jag råkade åka in i typ skolans snyggaste och populäraste kille (han var inte så bra på skidor heller hahah!). Och jag kunde typ inte röra mig på några dagar efter Romme för att jag hade ont i exakt hela kroppen, men kuuul var det! :) Inte minst bussresorna fram och tillbaka! ;)

Kraaamaaar

Svar: Kalle kom precis innanför dörrenHan hade ont i knäna efter vurpor men han hade haft skoj
Kram
Maria Höglund

2014-02-03 @ 19:50:32
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0