Skum dag

 
Åkte in senare till jobbet idag och det gjorde att hela dan & kvällen kändes skum.....
En bra dag med styrelsemöte och kalas.
Väl hemma så har jag pulat i köket och surrat med Sandra som var ledig idag
 
Kollat 2 avsnitt av Breaking Bad och jag går nu in i säsong 4
Men Hallå
säsong 3 avsnitt 10 / Fly
Give me a break.. Spolade hela programmet.
 
Nu är det jobb några dagar och på Torsdag ska jag till dr med Kalle, Kalle har ett pipande ljud i sitt öra hela tiden (tinnitus)  Måste kolla upp det och han klagar ofta på huvudvärk så jag blir lite nojig.
Kalle hör ljudet när det blir tyst så han vill alltid somna med tv:n på. Min lilla plutt (16 år )
 
Nu ska jag mysa lite innan det är dags att slagga.
 
    God Natt alla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0