Tidsmiljonär

 
Om exakt 4 veckor, Den 28/3 går min mamma i pension
Hon är verkligen så värd det. Mamma har kämpat hela sitt liv med heltidsjobb och oss ungar och jag är nog den som  gett mamma mest huvudvärk.
 
Den 28/3 tar hennes kollegor ut henne på en avskeds kryssning och jag tror dom har planerat massa bus för morsan
 
Efter den kryssningen så får mamsen hem sin bebis (lilla Ludde)
 
             Spännande.......
 
 
       Min mamma, här åt vi lunch på Flens golfklubb
 
 
  Valparna som borde vara leverans klara om ca 2-3 veckor
  mammas valp stannar hos Kia lite längre tills mamma går i pension.
 
  Önskar alla en fin helg / Love Ia
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Vad härligt för henne! :)

2014-02-28 @ 16:35:52
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Vad skönt! Vad kul med en liten hund direkt efter det också! :) Sjuuukt söta är dom dessutom!

Kraamaar

2014-03-02 @ 16:40:22
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0