2014-01-01

 
1:A Dagen på året
Jag är ganska pigg idag eftersom jag inte drack så mycket igår men det vart sent (04.00) så jag e seg.
Idag så ska jag bara vara liggande och kolla film
 
Vi hade trevligt igår men jag kunde inte riktigt njuta eftersom sune e livrädd för smällarna
Han har varit jätterädd i 5 dagar nu men igår var ju såklart värst.
Sune vägrar gå ut och i går vid 12 slaget så kissade han på sig. Stackars älsklingen
 
Nästa år så måste vi nog fly till ett Place i skogen där det inte finns smällare.
 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på film
önskar er en god fortsättning på nya året och hoppas den blir toppen.
 
                           Love Ia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

God fortsättning! Kram

Svar: Tack
Maria Höglund

2014-01-01 @ 16:17:56
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Medberoende

Usch, tycker synd om alla skotträdda hundar...

2014-01-01 @ 19:27:08
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0