40 år

Nu är vi hemma igen efter kalas/ festen.
Dom flesta körde all in i kväll med riktigt festande, det fanns massa dricka, alkohol, pastasallader, bröd, goda ostar & salami och champagne.
 
Marie hade gjort det jättefint och mysigt.
 
Janne vart glatt överraskad när alla var där när han kom hem (dock kom han lite sent) men det är Janne i ett nötskal.
Nu partar alla järnet och sen skulle dom åka in till söder, jag höll mig till Coca cola då det är jobb i morgon.
Jag tog inte så mycket bilder men jag lyckades fånga Janne på en bild.
 
Av oss fick han en tröja från Mouli och av Marie fick han en resa till Oman en vecka . Inte helt fel.
Dom åker på Onsdag morgon.
 
 
 
 

                            En super god Salami
 
                               Janne & Marie längst till höger
 
                                   Tack för allt / Kram Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad gott och trevligt klackarna i taket

2014-01-21 @ 10:00:30
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0