4:e skinkan

Oj va mycket julskinka jag ätit i år
I dag tillagade vi den 4:e och förmodligen den sista för i år.
 
                Massa pyttipanna vart det.
 
 
Max har aldrig gillat julskinka , varken på smörgås, jultallriken eller i matlagning. Vägrat testa liksom...
men idag när jag stekte julskinkan till pytten så kom han ut i köket och sa att det doftade fläskfilé, jag bad honom smaka av pytten och Äntligen gjorde han det och han älskade den
 
Jag hade även gjort en korvgryta med curry och ris till dom andra ungarna.
Här är det lugna gatan, vi ligger & degar i soffan och tittar på Harry Potter & till det äter vi ost & kex.
 
   Nu ska jag strax borsta tänderna och mysa ner mig i sängen.
 
                               God Natt / Ia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0