Bästa 16 åringen

 
Vad hände ?
Vart tar åren vägen
Idag fyller bästa Kalle (Lilleman) 16 år
 
                      ÅÅÅÅ Grattis min fina underbara Kalle, Älskar dig mamma........
 
 

                                     Lite morgonpaket & frukost serverad
 

                                                                           Liten
 

                                                                    Ännu större
 

                                                                    Nästan lika stor som pappa

                                                                           Förra året
 

                                          Alanya Aug 2013. Kalle, Max & Sandra
 
 
                                                      2014    16 år Hipp Hipp Hurra
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberonde

Oooj vilket dåligt samvete jag fick! När kollade jag in här sist kan man ju undra med tanke på att jag missade det här... Jättegrattis i efterskott till Kalle! :)

Kraamar!


Svar: Tack
Maria Höglund

2014-01-20 @ 19:06:32
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0