Dansk smörrebröd & valpsnack

 
    I dag har jag ätit fisk 2 gånger
 
Till lunch vart det Lax & grönsaker som fanns kvar från i Fredags.
Till middag köpte vi torsk filéer som vi panerade och la på danskt rågbröd med Dansk K remoulad
 
        så himla smarrigt.
 
 
                     Lunch
 
 
                            smörrebröd
 
 
             Hundsnack:
 
Jag pratade med min mamma idag , hon ska gå i pension i mars och hon ska ta en valp så fort hon går på sin ledighet , det blir en valp från en kennel i Vendelsö förmodligen.
       En dvärgschnauzer.
Nu verkar det som om den tiken som var tänkt att bli parad med en annan fin hane  är dräktig med valpar / uppfödaren ringde häromdagen.
       va spännande....
Mamma behöver en hund som sällskap och som hobby nu när hon får all tid i världen, det kommer göra henne gott.
Tidigare har hon bara haft stora raser som schäfer och collie men mamma är inte lika stark längre så en mindre hund passar mamma bra.
Jag får ta hand om Lill killen om mamma vill åka utomlands och hon får ta sune om jag ska resa nu när mamma blir pensionär... Perfekt att vi kan lösa det så.
Då blir varken mamma eller jag låsta.
 
Blir mycket valp gos framöver då min chefs tik Bella väntar valpar vilken dag som helst och i februari väntas mammas valp komma till världen......
 
                        Peace & Love
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Gott med fisk!

Ååååh så kuuul! Och dvärgschnauzer är typ världens sötaste ras, jag har alltid sagt att skaffar jag hund nångång i mitt liv i framtiden så ska det vara just en sån. Hoppas du visar massa bilder sen när det är aktuellt! :)

Kraaam

Svar: självklartbamsekram
Maria Höglund

2014-01-13 @ 22:55:52
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0