Hysterisk dag

Verkligen fullt upp idag...
satte mig precis i soffan och klockan är 18.30
Jag är helt färdig.
 
Jag har precis ätit middag , och även förberätt morgondagens mat som blir tacos ..
jag har skalat massa potatis till dagens middag som vart ugnsstekt falukorv med chilisås och rödbetor, lök och smörgåsgurkshacks röra med hemmagjord potatismos. Middagen tog ett jävla tag att göra och 5 minuter att äta.
sen hade jag massa samtal att ringa och massa pappersfix. Jag har en lång lista på saker jag måste fixa i morgon, mest privata saker. Bla. hämta ut Kalles visa kort som kom idag.
 
Middagen vart god men det var inte lätt att bara äta med vänster sida då jag inte kan tugga på höger sida.
Jag har även pratat hund med mamma precis... Hon har bestämt sig.
Jag avslöjar vilken ras det blev senare...
 
 
                Dagens middag, detta är Sandras portion
Kändes som ett rörigt inlägg men jag är som sagt slut som artist
 
                      Kram på er / Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0