Måndag kväll

 
Det känns som en söndagskväll men det är ju faktiskt Måndag och veckan blir lite kortare.
2 arbetsdagar och en mötesdag på Fredag
Mjukstart med 2:a ord, låter helt sjukt att man e trött trots all ledighet men jag har ju haft oturen att vara hängig hela ledigheten och det har  tyvärr inte vänt, men det är bara att gasa på .
 
Jag ska försöka komma i säng vid 23 tiden idag, jag har ju vänt lite på dygnet under ledigheten och somnat runt 01.00 och vaknat runt 09.00
Kalle börjar skolan på Onsdag igen, skönt med rutiner.
 
 Lite kvällsbabbel från mig / God Natt
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Jag gillar korta arbetsveckor!!!

2014-01-06 @ 21:18:43
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Therese

Skönt med mjukstart på jobbet. Snart helg igen med andra ord :)
Ha en fin dag!
Kram

Svar: desamma tjejen
Maria Höglund

2014-01-07 @ 07:17:59
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0