My day

 
I dag var jag bara på jobbet en snabbis , Kalle var med mig för vi skulle gå och klippa honom efter FT
När han var där så spelade han biljard med min kollega Kattis...
Väl i Handen C så klippte han sig, det vart skitsnyggt men jag glömde fota efter han var klar
 
    Vi var på Lindex för det var halva priset på rea priset men det fanns inget fint kvar.
Kalle & jag var självklart förbi The Industry och Kalle köpte en present till sin storebror, visar bild sen...
 
Nu har vi ätit smarrig mat och vi väntar på Max som jobbat 11 timmar i dag, han åkte 7 i morse och har inte kommit hem än.
sen blir det film time och Breaking bad.
 
                    Trevlig Fredag / Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0