Nyår

 
 
I går vart det mest av en ungdomsfest här hemma,
 
Eftersom M & S bor hemma nu ett tag så var deras kompisar över och Kalle hade 4 kompisar som kom efter 22 tiden
sen dök det upp lite annat folk efter 12 slaget.
Jag tog inte så mycket bilder eftersom min telefon satt i dockan hela kvällen och spelade musik.
 
 
 
 
 
 
   Vi gjorde olika snittar och lagade  kött (oxfilé) potatisgratäng, olika såser
   sallad med fetaost & avokado och ostbricka, maten var uppskattad av alla.
 
 Ljus bild (sorry)

  En lugn & mysig kväll, mina barns kompisar är bra killar allihopa
  Vid 2.30 åkte Max kompisar vidare på efterfest men jag, älsklingen, Max, Kalle, Sandra och Micke blev kvar
  här hemma & plockade lite och vi kom i säng vid 4 tiden.
 
Jag somnade mellan 12-14 i sängen och blev väckt med en tallrik av gårdagens mat
oxfilé och gratäng/inte helt fel , sen vräkte jag i mig nästan en hel rulle ballerina kakor så någon hälsosam 1/1 vart det inte...........
 
     XO XO Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Åh vad gott och fint!!
Låter som en perfekt nyårsafton!

Kraaaaamaaar!

Svar: Tack
Maria Höglund

2014-01-01 @ 19:25:04
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0