Trött gäng

 
Asså å va trött jag var när klockan ringde i morse, en jobbig natt med hosta och ungar som inte skulle börja sin vardag i dag.
 
                     Vaknat säkert 10 ggr mellan 24-06
 
         Men det e bara att gilla läget eller hur ? Jag är nog inte den ända som är seg idag
 
 
             Sune hade inga planer på att gå upp när jag gjorde det.......
 
Ang. min vinter header så ska den alldeles strax bort för detta jul & nyåret. Vi jobbar på det....
 
 
                           Love Ia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Myyyyysig bild!

Alla som började idag efter ledigheten är nog lite sega idag... :)

Kraaaamaar!

2014-01-07 @ 14:18:37
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Henrik Olsson

Man får vara trött! :)

Svar: m men tror mer det e min infektion/förkylningKram
Maria Höglund

2014-01-07 @ 17:30:30
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0