Trött tjej

 
Å va trögt det var i morse, det kändes som jag var den enda som skulle jobba. Helt öde ute
På jobbet var det lugnt då ungdomarna fortfarande var lediga, vi startar enligt schema som vanligt den 7:e Jan.
 
Vi avslutar  nästa vecka med ett planeringsmöte ang. VT på jobbet.
 
Annars da ?
Jag är så himla trött hela tiden. Bläää
När jag kom hem har jag små plockat lite efter nyår och jag har gjort pytt på rester i kylen.
Tvättat och gjort en del pappersjobb. Jag ska försöka plocka ner julen i helgen oxo.
 
Nu ska jag bara ta en lugn kväll, Sune har coolat ner sig litegrann. Han kan kissa & bajsa utan att springa hem till porten
och han ligger gärna i sängen igen istället för att gömma sig i badrummet/ skönt
hoppas hoppas dom inte skjuter några mer raketer ikväll.
 
      Va rädda om er och god fortsättning på året / Love Ia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

God fortsättning!

Det är en riktig mjukstart på jobbet i år! :)

2014-01-03 @ 04:28:57
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0