Tunnelbanan & tv

             Asså allvarligt
Tittade ni på Tunnelbanan på tv:n  i kväll
Killen som var så hotfull och som sen spöade ena vakten var så bäng
men hans tjej var nog ännu bängare
 
Hon skrek så här till vakterna på fyllan
 
- kan jag få gå hem med min kille och knulla nu, jag är blöt och har ägglossning och vi ska skaffa barn ?!
 
                            Ok !!!!!?????
 
Mogen tjej som kanske inte är redo att skaffa barn än ?
 
  Tunnelbanan är både sjukt kul och tragiskt att titta på.
 
 Nu ska jag svulla lite och sen titta på  paradise hotell, jag har inte sett det programmet på ca 2 v
 men jag tittade igår och då har dom någon slags mordgåta så jag måste se om dom knäcker nöten
 
  Kram & God natt
  Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0