Vackert

I dag var det ju en sån där underbart vackert dag som det kan vara på vintern
 
Solen sken, det snöade så där stora snöflingor och det var lagom kallt.
 
Jag var ute med sune och kastade boll. En sån där boll med snöre som även jag kan kasta långt
Vi lekte i ca 40 min och jag slängde mig i snön med honom.....
 
Jag skrattade som fasiken när sune  skakade repet så bollen åker upp i luften, han hajade inte vart bollen tog vägen innan den landade på honom igen....  Tok hund
Tyvärr hade jag telefonen hemma så jag kunde inte ta bilder.
 
Annars har det varit mys.
Vi har ätit födelsedagsmiddag , Vi skulle ha ätit lövbiff & pommes ( kalles favvo) men vi bestämde att ha det som fredagsmiddag istället så idag ville Kalle ha Lasagne och satan i gatan va god den var...
Alla vräkte i sig.
 
Nu sjunker maten och vi väntar på Sandra , sen blir det tårta.
Moster Annica kom förbi med en present till Kalle och tog en tårtbit, trevligt
 
             Ha en fin Torsdags kväll / Love Ia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Låter som en fin dag!

2014-01-16 @ 20:22:23
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Annica, systeryster

Tack för tårtan och en trevlig pratstund. Kram

2014-01-16 @ 22:29:00
Postat av: Henrik Olsson

En sån dag vill vi också ha!!

2014-01-17 @ 04:59:06
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0