What ??

Hallå
Alla mina inlägg sen den 26/1 har försvunnit och idag har det inte gått att blogga
fick köra en säkerhets grej med support så nu ska det funka, Jag har ingen aning om vad jag gjort här på Bloggen sen den 26:e HAHAHA
Det är precis det här som är anledningen till att jag har en blogg.
För att ha den som en dagbok och för att barn & barnbarn ska kunna läsa vad Majsan gjort.
 
En bra dag med Jobb,  möten och shopping.
Jag har rea fyndat en bäddmadrass på Jysk, den är jag väldigt nöjd med.... tror jag, jag har inte provat den än.
Jag är nyduschad och sängen är ren bäddad så jag ser fram emot att krypa ner i kväll.
 
 
Gold T20 / 500  kr rabatt
En sak är jag däremot inte nöjd med, jag köpte ett stort lakan 245*180 som skulle passa min 160 säng men Icke sa Nicke.
oxo på rea
Den var mycket mindre. 170*238 / Suck
Jag ska lämna tbx skiten i morgon.
 
                   Ha det finast / Ia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Igår gick det inte heller att kommentera. Kram

Svar: Aha ok
Maria Höglund

2014-01-30 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0