Badat

Nu på em drog vi till gålö för att bada
Vi hittade ett litet ställe att gå i på men det var väl inget höjda ställe men det var otroligt varmt i havet

Tyvärr vart vi attackerade av massa brons så jag kunde inte njuta 

Men trevligt var det den lilla stund det vara 

Vi var där tillsammans med I & K 





     Sune älskar att bada 





  När vi kom hem så dammsög jag bilen och klippte gräset
Nu ska jag ha tvättstugan 
IGEN 

   Jag är Ganska slö i värmen så det ska bli skönt att ta en kall dusch senare innan säng dax

I morgon ska jag åka till Norrköping 

  Laaaaater Maria ☀️☀️

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Ser uuunderbart ut! ♥

En kalldusch i denna värme brukar göra susen! :)

Kraaaaaamar!

2014-07-23 @ 21:39:41
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Therese

Mysigt! Ha så skoj i Norrköping nu vännen
Kram

2014-07-24 @ 12:02:31
URL: http://Unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0