Drag

Klockan är 21,10 och jag satte mig precis i soffan
Ett jäkla drag i dag 
Första gången jag sätter mig sen daten med Sandra på em

Jag har gjort massa , orkar inte skriva allt 
Bl.a. Så frostade jag av mina frysar
Massa is



Det tog 1,1/2 timme

Precis när jag var klar så kom Kalle från gymmet och vi tog en promenad
Vi passerade inger i Svartbäcken och surrade en liten stund och drog ett glas vatten innan vi fortsatte hemåt 



Nu har jag precis ätit kyckling sallad och ska snart sätta mig vid datan 

   XOXO
    Maria 



Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Vad flitigt av dig! :)

2014-07-16 @ 22:22:24
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Therese

Tack det samma :)
Hoppas på lite regn idag dock, har väders huvudvärk så en regnskur skulle inte sitta helt fel ;)

Svar: Haha stackare men det hoppas inte jag ❤️
Maria Höglund

2014-07-17 @ 09:05:29
URL: http://Unaangelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0